مثل چند جمعه گذشته خودم رو ملزم دونستم بیام گزارش بدم!خب تمام سمینارها و دوره ها و همه چی م تموم شد و بهانه ای ندارم! دوره پروتئین ام رو ۱۵ مرداد تموم کردم یعنی هفته پیش و دوره ویراستاری رو هم دیروز تموم کردم. میخواستم امتحان بدم و برم کار کنم ولی طبق کتاب اصلگرایی الان فقط باید بچسبم به کنکور و بعد از کنکور شروع کنم به خوندن دوره و امتحان دادن!

یکسالی هست که گواهینامه گرفتم و فقط به اندازه ای استفاده کردم که یادم نره! تازگی جرئت کردم خونه مامان اینام هم برم و خب پدرم حوصله نداشت من رو تا کتابخونه وسط شهر ببره و من مجبور شدم برای گرفتن کتاب خودم برم! هم خوشحالم که این کارم رو خودم انجام دادم،هم خوشحالم که ننداختم واسه بعد چون ساعت ۱ظهر پنج شنبه که تعطیل میشد تا شنبه صبح باز نمی شد.

منابعی که گرفتم و حق عضویت

کتاب هایی که گرفتم رو بعد از خوندنشون(ایشالله :)) درباره اش پست میزارم! ولی بیشترش رو گاج گرفتم!

کتابخانه خصوصی و هزینه اش بالا(۱۱۰تومن حق عضویت،۱۳۰تومن هم بیانه) بود. ولی بازم توی این دوره گرونی کتاب با توجه به اینکه کتابهای چاپ۹۹ هنوز تموم نکرده بودند بچه ها، میارزه.

پاسخ نامه

کتابدار قاطی توصیه های امانت کتاب پاسخانامه داد که توی کتاب علامت نزنیم! پاسخ نامه ها صد سواله بود و کوچیک منم تصمیم گرفتم تو گوگل پاسخ نامه بهتر سرچ کنم تا بتونم روند تست زنی م رو ببینم!

ولی چیزی که مدنظرم بود رو پیدا نکردم! چون پاسخ نامه ها همش از موسسات خاص بود و سیصد سوالی! در این بین یک وبلاگی که اسمش کنکوری۹۴بود، پاسخ نامه۱۰۸۰سوالی درست کرده بود و هرکار کردم نشد دانلود کنم. احتمال میدم کلا پرشین بلاگ مشکل داشت و خودم دست به تولید زدم! ولی خدایی مال اون بهتر بود،چون هم تعداد بیشتری درست کرده بود هم بدون شماره هم باشماره هم پی دی اف هم اکسل گذاشته بود! حالا منم تو پست مجزا میزارمش شاید به درد کسی خورد!